Cada any, la Fundació Som CIDE organitza una cursa solidària en benefici d’una entitat social.

La Cursa solidària Fundació Som CIDE és un esdeveniment anual que el 2024 ha celebrat els primers 10 anys d’unió entre l’esport i la solidaritat.

Inicialment impulsada des del col·legi CIDE, i posteriorment per la Fundació Som CIDE, la Cursa solidària neix amb l’objectiu de contribuir a dinamitzar i ajudar entitats socials a través de l’esport, que és un dels valors fonamentals de la comunitat educativa del CIDE. Les persones, famílies i entitats que hi participen, fan una aportació simbòlica que es destina posteriorment a l’associació, organització o col·lectiu de l’àmbit social que cada any es tria per la seva relació amb el centre o amb alguna persona relacionada amb ell.

D’aquesta manera, en les successives edicions, hem pogut ajudar entitats com l’Associació de Lluita Contra les Malalties Renals (ALCER), l’Associació Asperger de les Illes Balears, Creu Roja, Mater Misericordiae, l’Associació Balear de Dèficits Immunitaris Primaris (Abadip) o la Fundació Vicente Ferrer, entre moltes altres.

La 10a Cursa Fundació Som CIDE

La 10a edició de la Cursa Fundació Som CIDE va ser una de les més nombroses fins el moment, superant les 1.000 persones participants i celebrada dia 14 d’abril, un mes abans del que venia celebrant-se, per tal de gaudir d’una temperatura més suau i allunyar-se de les dates d’exàmens finals per incentivar la participació del públic adolescent, que va respondre superant les expectatives.

Amb diferents categories i recorreguts, la Cursa es va celebrar en una jornada molt familiar, coordinada i organitzada gràcies a la tasca de la Comissió de la Cursa i de les persones voluntàries, que durant el matí varen supervisar, organitzar i assistir en les tasques d’organització per a que tot resultés com mereixia la Cursa. Des de l’Associació Balear d’Esclerosi Múltiple (ABDEM), entitat a qui aniria destinada la recaptació, també ens varen acompanyar amb una paradeta i també participant a la pròpia cursa.

Les categories de la Cursa es varen distribuir en el temps per tal de fer més còmode el recorregut per a les categories més adultes, celebrant en primer lloc les curses d’Infantil i Primària, amb diferents distàncies, i posteriorment el públic adolescent i adult. Per a finalitzar, es va celebrar la caminada popular, que tancaria el recorregut de la Cursa.

En acabar totes les categories, es va procedir a atorgar els premis a les primeres classificacions, i també realitzar el sorteig de regals, gràcies a les entitats i empreses col·laboradores, que any rere any aporten els seus productes i serveis per fer encara més atractiu participar en aquesta competició solidària.

Galeria de fotografies de la 10a Cursa Fundació Som CIDE (14 d’abril de 2024)

20240414 - 10a Cursa Fundació Som CIDE

Visita el canal de YouTube amb vídeos sobre la Cursa Fundació Som CIDE

Tens una empresa i vols col·laborar a la propera cursa?
Fes clic aquí per visitar la pàgina per empreses i contacta’ns